ПЛАНИ
ЗАНЯТЬ
семінарів заступників директорів
шкіл з
навчально-виховної роботи на 2012/2013
н.р.
У 2011/2012 навчальному році
тематика занять семінарів з даною категорією педпрацівників планувалась згідно
з результатами анкетування.
Тому в ході навчання розглядались
такі питання:
-
керівництво забезпеченням наступності в організації
навчально-виховного процесу (на базі ЗШ № 9);
- створення
організаційних умов для розвитку креативності учнів і вчителів (на базі СЗШ №
3);
- забезпечення науково-методичного супроводу пошукової та
дослідно-експериментальної діяльності педагогів (на базі ЗШ № 2).
Розглядались теоретичні аспекти,
відвідувались уроки, позакласні та внутрішкільні методичні заходи.
Перевага надавалась діловим
іграм, розробкам програм з проблем, які винесені на розгляд, захисту ідей,
знахідок і таке інше.
Виїздні семінари були здійснені
до Холодного Яру, міста Кам’янки та села Захарівки. Іхньою метою було ознайомлення з історією рідного краю,
видатними історичними постатями, чиї імена пов’язані з місцями, які були
відвідані.
У 2012/2013 навчальному році в
ході семінарів заступники директорів працюватимуть над такими питаннями:
- забезпечення пізнавального інтересу в учнів на уроках та
в позаурочний час за допомогою нетрадиційних методів навчання;
- роль заступника директора у створенні
організаційно-методичних умов для успішної діяльності вчителя;
- практичні аспекти застосування інноваційних технологій у навчально-виховному
процесі;
- забезпечення принципів науково-методичної роботи з
вивчення ППД та його творчого використання.
Тематика
заняття семінару заступників
директорів шкіл з навчально-виховної роботи, на базі НВК №4 15.11.2012 року з
проблеми «Забезпечення пізнавального інтересу в учнів на уроках та в
позаурочний час за допомогою нетрадиційних методів навчання».
«Мозковий штурм»
Розвиток пізнавального інтересу
до навчання: форми і методи.
Бобошко
Т.О., психолог НВК № 4
Практична частина
Відвідування уроків та
позакласних заходів.
Відвідування внутрішкільних методичних
заходів (робота у режимі діалогічних пар, захист авторських проектів і
розробок, проведення дебатів та ін.).
Дирекція НВК № 4
Огляд новинок науково-методичної
літератури з проблеми семінару
Донець І.О. – заступник директора з науково-методичної роботи НВК № 4
Тематика
заняття семінару для заступників
директорів шкіл з навчально-виховної роботи, на базі ЗШ №1 13.12.2012 року з
проблеми «Роль заступника директора у створенні організаційно-методичних умов для успішної діяльності вчителя».
І.Методичний бенефіс
Ознайомлення слухачів семінару з
прогресивним педагогічним досвідом роботи опорної школи у формі
доповіді-розповіді, презентації напрацювань педагогічного колективу.
Дирекція ЗШ № 1
ІІ. Міні-лекція
«Складові створення умов для
успішної діяльності вчителя».
Завідуюча методичним кабінетом
ІІІ. Презентація виставки методичних матеріалів з досвіду
роботи опорної школи.
Дирекція ЗШ № 1
Тематика
заняття семінару заступників
директорів шкіл з навчально-виховної роботи, на базі СЗШ № 7 __ лютого 2013
року з проблеми «Практичні аспекти застосування інноваційних технологій в
навчально-виховному процесі».
І. Панорама педагогічних досягнень:
- відвідування фрагментів уроків,
позакласних заходів;
- педагогічна виставка (показ
досягнень педагогічного колективу стосовно пропаганди досягнень
навчально-виховної роботи та науково-методичної діяльності вчителів);
- в рамках внутрішкільних
методичних заходів:
- методичний турнір «Інноваційні
технології в практиці навчального закладу;
- педагогічна експрес-інформація.
Дирекція СЗШ № 7
ІІ. Обмін досвідом
З досвіду впровадження
інноваційних технологій в навчальному закладі.
Криворучко В.П. –
заступник директора з навчально-виховної роботи ЗШ № 2,
Чернега Л.В. - заступник директора
з навчально-виховної роботи СЗШ № 3
ІІІ. Огляд публікацій в педагогічних виданнях з проблеми
семінару
Завідуюча методичним кабінетом
Тематика
заняття семінару заступників
директорів шкіл з навчально-виховної роботи, на базі ЗШ № 8 __ квітня 2013 року з проблеми «Забезпечення принципів науково-методичної роботи з вивчення ППД та
його творчого використання».
І. Теоретичне повідомлення
Основні вимоги до вивчення ППД та
його творчого використання.
Пилєнок Н.І. – методист
ІІ. Науково-методичний обмін досвідом
1. Відвідування занять ШППД,
творчих груп.
2. Методичний фестиваль
(показ нових педагогічних знахідок педколективу).
ІІІ. Дидактична гра
Розробка алгоритму вивчення та впровадження ППД.
Прохода Н.О.,
Нєвєдріна Л.В.-заступники директора з навчально-виховної роботи ЗШ № 8
|